1072 Budapest, Rákóczi út 4-6. I
+36 1 268 0337
1072 Budapest, Rákóczi út 4-6. I
+36 1 268 0337

Hugo Boss
Vajon hogyan kell létrehozni egy világhírű, piacvezető divatmárkát? Erre ma talán nincs is recept, de 1923-ban még tartós munkaruhák tervezésével és gyártásával el lehetett indulni ezen az úton. Persze a németországi Metzingenben élő Hugo Bossnak valószínűleg eszébe sem jutottak Párizs kifutói, a csillogás világa, amikor kitalálta első ruháit. De a minőségük miatt Németországban ezek a cikkek széles körben közkedveltek lettek, s a vállalat 1948-ig szépen prosperált. Ekkor meghalt a cégalapító, a márka arculata változni kezdett – épp időben. Az irányítást és az ötletgazda-szerepet Boss unokái, Uwe és Jochen Holy vették át. Fiatalok voltak, tehát megérezték, hogy rövidesen jönnek a jobb idők, hogy rövidesen újra igény lesz stílusos, modern, könnyed ruhákra. Működésüknek köszönhetően a hatvanas évek elejére a Boss márkának Németországban szinte egyedülálló módon divatos, sőt, merész ruhakollekciói lettek.Ezt az előnyt kihasználva a Boss pár év alatt világhírű, nemzetközi márkává lett, termékeivel nem követte, hanem meghatározta a divat mozgásának irányát.
Már a kilencvenes évek elejétől órakollekció is került a kínálatba, s a Boss első komoly szakmabeli partnere a Tempus Concept lett 1996-ban. Bár sikerült bevezetni a Boss-t, mint óramárkát, az eladások megrekedtek évi százezer darabnál. 2004-ben kapóra jött, hogy a világszerte ismert, minőségi Movado órákat gyártó MGI Luxury Group átvette a Boss karóragyártási licencet a Tempustól. Az új know-how, a Boss karórák tiszta, átlátható pozicionálása, az időmérők kivételes minősége nem kis részben köszönhető a tapasztalt, régi szereplő belépésének.
Az új trend első jeleként megjelent a Boss Black-széria, klasszikus, tiszta megjelenéssel. Rá egy évre érkezett a Boss Orange-sorozat, erős márkajegyekkel. A soron következő Boss Green a sportos kollekció, ajánlott például golfozáshoz, a 2009 óta létező, negyedik széria, amit egyszerűen Hugónak neveznek, a legdivatosabb valamennyi közül. Legfrissebb újdonságként a márka bevezette a Boss Selection high-end karórákat. Ezek a kínálat csúcsmodelljei, korlátozott példányszámban készülnek, fekete számlappal, négy óránál hordott dátummal, minőségi, mechanikus szerkezettel, zafírüveges hátlappal, hogy látható legyen mindaz az igényesség, ami a tokon belül van.
A Boss karórákat ma a legdivatosabbak között tartják számon. Különleges, olykor igen összetett számlapjaik, igényes anyagaik, határozott, férfias formájuk miatt rendkívül kedveltek, ezt is mutatja, hogy az elmúlt években megháromszorozódtak eladásaik, a mai szint 300 ezer példány évente.